Sia a macchina di lucidatura di tubi tondi d'acciaio inossidabile pò funzionà in modu sicuru secondu a regulazione hè a priorità trà e priorità per assicurà a sicurezza di a custruzione è a custruzione civilizzata. L'operazione sicura di a macchina di lucidatura di tubu di l'acciaio inossidabile ùn hè micca solu rispunsevuli di l'ughjettu di lucidatura, rispunsevuli di a vita di u populu, a raziunalisazione di l'azzione, l'usu standardizatu, solu cù strettu cunfurmità cù a prucedura, per assicurà chì a macchina di lucidatura hè bona per compie. u travagliu, ma ancu per assicurà a sicurità di u persunale di custruzzione. I seguenti prucedure di operazione di lucidatura deve esse ricordati.
Macchina di lucidatura di tubi tondi in acciaio inox prima di l'usu. U primu passu hè di verificà u circuitu. Questu hè u primu passu prima di inizià a macchina. I fili, i sockets è i tappi sò in boni cundizioni. Ùn ci hè micca periculu di scossa. Hè un cuntrollu necessariu.
Cum'è un custruttore qualificatu, sè vo site in u prucessu di lucidatura cù mani oleose o mani umide è poi fate un grande sbagliu, ùn hè micca bonu è ci hè un periculu di scossa elettrica.
Se ùn site micca un persunale di mantenimentu prufessiunale, ùn hè micca pussibule di smantà a macchina di lucidatura di tubi di pipa, pò solu gestisce u mantenimentu di ogni ghjornu. U cordone di alimentazione di a macchina di lucidatura ùn deve esse mudificatu senza permessu, è a lunghezza di u cordone di alimentazione ùn deve esse più di 5 cm. A tappa protettiva di a macchina di lucidatura di tubi di pipa hè dannata è deve esse rimpiazzata immediatamente.
Dopu chì a macchina di lucidatura di tubi tondi d'acciaio inossidabile hè stata aduprata, deve esse gestita da persunale speciale è arregistrata per assicurà u prossimu usu di a macchina di lucidatura.
Istruzzioni di mantenimentu di a macchina di lucidatura di tubi tondi: